Sunday 10 August 2008

Birthday

Photo taken by Sei-Him Cheong

I went back to Basildon yesterday as today is my sister's birthday.
We had a lunch together in Dockland.
I made her a set of necklace with earrings.
Although I didn't think of making her jewelry, I don't know what to give her.
Well... plenty of stones lying in my drawer, so...
Hope she doesn't mind.

回到家后,见到弟弟还有老妈,当然还有那两只狗。
除此之外,我想我其实并不想回去吧! ?
在伦敦习惯了一人独睡,很难再和我姐一起睡。
那只是其中之一的问题,家里其实蛮多问题的,我没回去就不会接触到。
可能是我太没有责任感,不好?
我也不知道,有时候我只想一个人静静地过活,什么也不管的。
可是,人生不是什么时候都可以随心所欲的。
感觉到现在的我比以前有点悲观了。

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails